בלוג דיי

  • גשם של נובמבר – "בא לי לפנצ'ר את כדור הארץ, עם סיכה חדה וענקית"
  • יהו – "יהו, אני מרגיש איתו אני. כאילו אני זה המילה, או המילה זה אני, או אני זה אני זה המילים "
  • שרון גפן – "כותבת. על עצמה, וגם קצת על טכנולוגיה, ובעיקר על עצמה ביחס לטכנולוגיה". או על סריגה.
  • קפיטן עופר – "על מנת שלא ישתעממו במהלך משימתם בערי ישראל, מתרגלים השלושה את יכולתם הוורבלית, הטקסטואלית והיעני-אינטלקטואלית באתר 'מילה' "
  • שאול אמסטרדמסקי – "תחשוב טעים, יהיה טעים. כי אין כמו שכנוע עצמי"

בלוג דיי | BlogDay

פוסט זה פורסם בקטגוריה מבחוץ, עם התגים , , , , , , , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

להשאיר תגובה

